Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

victorinedubois1@yahoo.fr

Post up any 419 emails you received. All persons/companies depicted in these emails are either fictitious or have had their identities copied/stolen by the scammers. Emails posted by staff are received unsolicited to their "catcher" accounts.

victorinedubois1@yahoo.fr

Unread postby Big Al » Sat Oct 07, 2017 12:43 am

Bonjour,
Je suis Mme Victorine DUBOIS de nationalité française actuellement hospitalisé à
l'hôpital Queen Elizabeth au Royaume-Unis. Si je vous contacte de cette façon,
c'est juste parce que je tiens à me libérer d'un fardeau qui me tient le plus à
cœur. Il y a toujours une raison quand une personne ne se porte pas bien, pour
des différentes raisons qui peuvent se montrer. Mais parfois, certaines
raisons, certaines erreurs, peuvent être si mauvaises que nous ne pouvons pas
les oublier, ne pouvons pas aussi passer au-dessus, on est obligé de surmonter
ce mal qui nous envahit. Nous avons juste besoin d'avancer, pour fermer cette
cicatrice et ne pas tourner, ni détourner le regard du mouvement et de vivre
dans le présent. En effet, le cœur crétin j'ai vu que je suis touché par une
maladie qui continue à se dégrader dans ma vie pendant de nombreuses années.
Selon le Docteur traitant, il y a une boule de sang qui s'est installée dans
mon cerveau et se trouve à un niveau très avancé. Donc toute intervention
chirurgicale serait un échec à l'avance. Parfois je me demande pourquoi mon
existence sur la planète Terre parce que j'ai vécu inutilement. Mon seul
héritier (Le seul et unique garçon) ainsi que mon mari ont connut la mort dans
un accident de circulation. Mon souhait le plus cher que vous pouvez me donner
est de rester en prière avec moi parce que je sais que vous êtes un croyant de
Dieu. Je n'aimerais pas quitter cette terre sans me rendre compte que mon
argent a servit les nécessiteux, les pauvres, les orphelins et les autres
enfants en construisant des églises et des mosquées. Cette responsabilité est
lourde à prendre et je voudrais faire don d'une somme de(CINQ MILLION CINQUANTE MILLE DOLLARS US (5.050.000 Us Dollars) que j'ai déposé dans une Banque en Afrique de l'ouest ou j'ai
travaillé pendant 5 ans après ma retraite. Je vous faire don de cette somme
pour que vous la gérer comme si c'était la vôtre dans l'intérêt de la
réalisation de mes souhaits les plus chers. Que Dieu révèle votre cœur comme
il la faire pour moi.Je serai très heureuse de vous lire dans mon E-mail:
(victorinedubois1@yahoo.fr )

VEUVE:Victorine DUBOIS


Header:
Return-Path: <victorinedubois1@yahoo.fr>
Received: from sonic.gate.mail.ne1.yahoo.com by sonic302.consmr.mail.ir2.yahoo.com with HTTP;
Date: Fri, 6 Oct 2017
From: Victorine DUBOIS <victorinedubois1@yahoo.fr>
Reply-To: Victorine DUBOIS <victorinedubois1@yahoo.fr>
Subject: QUE LA PAIX ET LA MISÉRICORDE DE DIEU SOIENT AVEC VOUS


Google Translated:

Hello,
I'm Mrs. Victorine DUBOIS French nationality currently hospitalized
Queen Elizabeth Hospital in the United States. If I contact you in this way,
it's just because I want to free myself from a burden that keeps me most
heart. There is always a reason when a person is not doing well, for
different reasons which may show. But sometimes some
reasons, some errors can be so bad that we can not
forget them, can not also pass over, you have to overcome
this evil that invades us. We just need to move forward, to close this
scar and not turn or look away from the movement and live
in the present. Indeed, the boneheaded heart I saw that I was hit by a
disease that continues to deteriorate in my life for many years.
According to Dr. dealing, there is a blood ball that settled in
my brain and is a very advanced level. So any intervention
surgery would be a failure in advance. Sometimes I wonder why my
existence on planet Earth because I have lived in vain. My only
heir (The one and only boy) and my husband have experienced death in
a traffic accident. My greatest wish that you can give me
prayer is to stay with me because I know that you are a believer
God. I would not leave this earth without realizing that my
Money has served the needy, the poor, orphans and other
Children in building churches and mosques. This responsibility
heavy to take and I would like to donate a sum of (FIVE MILLION FIFTY THOUSAND US DOLLARS (5.05 million Us Dollars) which I deposited in a bank in West Africa where I
worked for 5 years after my retirement. I will donate this sum
for you to manage it as if it were your own in the interest of the
realization of my dearest wishes. God reveals your heart as
he do to moi.Je be very happy to read my E-mail:
( Victorinedubois1@yahoo.fr )

WIDOW: Victorine DUBOIS
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 85590
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

victorinedubois1@yahoo.fr

Unread postby Big Al » Mon Oct 09, 2017 8:44 pm

Bonjour Bien Aimé en christ
Que Dieu vous bénisses alors tout mes excuse car c'est compte tenu de mon état de santé si non j'allais vous répondre depuis Je veux vous dire mes remerciements pour votre disponibilité confirmée sur mon projet de donation.Je loue également l'Éternel car il a exaucé ma prière en votre faveur.
Bien Aimé en christ, je voudrais ,être rassurée quand j’ai peur, être consolée quand j’ai du chagrin, être soutenue, être entendue, être acceptée pour ce que je suis, Ainsi me sentir aimer. Je te dis Vraiment merci , Mes mots sont impuissants a dire ma gratitude,car ici couchée sur mon lit d'Hôpital je n'ai plus aucune force pour faire quoique ce soit ,plus de rêvés pour moi-même , plus de désirs.
Je ne sais comment vivre avec ce bien qui reste, seulement la foi et l'espoir pour tout soutien .
Le jour se lève ,le temps passe, et mon cœur bats de moins en moins, j'ai peur de mourir , j'ai vraiment peur, J'ose espérée que je ne me suis pas trompée sur votre bonne foie car avant que je ne vous ai contacté , j'ai dû veuillez la nuit entière malgré que ma santé allait vraiment mal ,en priant notre Dieu le tout miséricordieux qu'il puisse m'envoyer une personne sérieuse qui saura bien gérer mon argent et offrir aux plus démunies la joie et le sourire de vivre également .Je vous ai donc choisit avec la bénédiction de Dieu.

Aussi Je tiens à vous informer que les procédures Juridiques ont été déjà établies, et que j'ai laissé des instructions à la BANK afin que ma MALLETTE vous soit envoyé sous une Assurance Diplomatique, pour PLUS de sécurité.
NB:la Banque ne sait pas que cette mallette contient de l'argent,cela contient des bien familiaux de Mme Victorine DUBOIS pour cela je vous pris de ne jamais prouver a la banque que cette mallette contient de l'argent.
Veuillez contacter mon banquier aujourd'hui même afin que mes instructions se fassent comme je l'ai ordonnée .L'argent que vous allez recevoir , est une bénédiction de Dieu pour vous .Je vis ces derniers heures dans la peur , peur de mourir sans savoir le sort qui sera réserve à mon argent que j'ai laissé derrière moi .C'est la raison pour laquelle j'ai pris l'initiative de vous léguer mon argent . Contactez le directeur de la DE LA CAPITAL BANK (Section Gardiennage) à Cotonou au Bénin .Je lui ai laissé des instructions que vous viendrez retirer mes biens .L'argent soit (CINQ MILLION CINQUANTE MILLE DOLLARS US (5.050.000 Us Dollars) est dans ma mallette NOIRE que j'ai mise dans mon coffre sous contrôle de La banque . IMPORTANT Vous enverrez les détails sur mon coffre ci-dessous par e-mail au directeur de La banque pour lui confirmer que c'est bien et bel moi qui vous ai envoyé.Vous devez également lui communiquez une adresse pour
qu'il vous l'envoi .Pour cela vous devez remplir le texte ci-dessous et le lui envoyé .Aussi je vous recommande la discrétion et ne divulguez par cette lettre a personne .Soyez vraiment discrets à l'égard de vos proches et amis jusqu'à ce que vous recevez l'argent chez vous .Donc soyez totalement discret autour de vous .En vous léguant cet argent , je suis persuadé qu'après ma mort je serai avec Dieu le plus miséricordieux et bienfaiteur .Contacter le directeur de ma tank à Cotonou au Bénin à son e-mail ci-dessous et faite vite pour l'amour de Dieu, et surtout ne lui dite aussi rien sur le réel contenue de la mallette .car la banque reconnait seulement que cette mallette contient des biens familiaux de Mme Victorine DUBOIS et tu verras mes photos en pièce jointe et je vous laisse le numéro de téléphone de mon docteur en cas de besoin Tel:
+44 744 725 7025

BANQUE CAPITAL DU BÉNIN (SECTION GARDIENNAGE )
C/335 11. Avenue Jean Paule II Rue des trois Banques ,
COTONOU RÉPUBLIQUE DU BÉNIN
AFRIQUE DE L'OUEST.
TEL: +229 63-46-98-58

Email: capitalbankbenin@financier.com ou benincapitalbank@gmail.com

.............................. .............................. ....TEXTE..................... .............................. ..
A Monsieur PATRICK AFFATON Directeur DE LA CAPITALE BANK BÉNIN
Je viens en qualité du bénéficiaire des biens de Madame Victorine DUBOIS de nationalité Française avec un Passeport N°O5CK16324 , résidente actuellement a LONDRES où elle est détentrice d'un coffre de gardiennage dans votre institution ; les renseignement secrets de son coffre sont :


Titulaire du Coffre : Mme Victorine DUBOIS
Numéro du coffre : BM212298
code de sécurité secret: NENIBBI20041
Contenue du coffre : Mallette NOIRE
Contenue de la mallette :Bien Familiale
Autre information:
ANV/XX2203
Code Guichet : 01011
Date d'ouverture du coffre : 26 Janvier 2007 Par ailleurs Je souhaite que vous m'envoyer expressivement la mallette par l'intermédiaire de l'agence TRANSPORT TOP CHRONO du BÉNIN à mon adresse ci-dessous .

NOM : .............................. .................
PRÉNOM :............................. ...........
ADRESSE :............................. .........
AGE:.......................... .......................
PROFESSION:................... ...............
PAYS :............................. ...................
TÉLÉPHONE:.................... ...............
Votre passeport ou le Numéro ou bien votre carte d'identité ou le numéro.

Respectueusement le votre



Translated:

Hello Beloved in Christ
May God bless you all then I apologize because it's given my health if I would not respond since I want to say thanks for your time confirmed my project donation.Je also praise the Lord because he answered my prayer in your favor.
Beloved in Christ, I would be reassured when I fear, be comforted when I sorrow, be strong, be heard, be accepted for who I am, So feel love. Truly I say thank you, My words are powerless to express my gratitude, because here lying on my hospital bed I have no strength to do anything more than dreamed for myself, more desires.
I do not know how to live with this property is left, only faith and hope for any support.
The sun rises, time passes, and my heart beat less, I'm afraid of dying, I'm really scared, I dare hoped that I'm not wrong about your good faith since before I have contacted you, I had to please the entire night despite my health was really bad, praying our God the all merciful he could send me a serious person who will know how to manage my money and provide the poorest joy and smile .I also live so you've chosen with the blessing of God.

Also I would like to inform you that the Legal procedures were already established, and I left instructions to the BANK that my BRIEFCASE sent to you in a Diplomatic Insurance for safety MORE.
NB: the Bank does not know that this case contains silver, it contains much family of Mrs. Victorine DUBOIS why I took you to never prove to the bank that this case contains money.
Please contact my bank even today so that my instructions do as I ordered .L'argent that you will receive is a blessing from God for you .I am the last hours in fear, fear of dying without know what will happen to my money reserves that I left behind me .It why I took the initiative to leave you my money. Contact the Director of THE BANK CAPITAL (Guarding Section) in Cotonou, Benin .I have left him instructions that you will come off my property or .L'argent (FIVE MILLION FIFTY THOUSAND US DOLLARS (5.05 million Us Dollars) is BLACK my case I put in my trunk under control of the bank. IMPORTANT You will send the details on my chest below via email to the director of the bank confirming that it is beautiful and I who you must also have envoyé.Vous call him an address for
that you send .For this you must complete the text below and sent him .Also I recommend discretion and do not share with that letter .Soyez nobody really discreet with regard to your family and friends until you receive the money from you to be totally discreet .So around you .In you bequeathing money, I am sure that after my death I will be with God the most merciful and benefactor .Contacter the director of my tank in Cotonou, Benin in his email below and quickly made for the love of God, and especially do also called him anything about the actual content of the briefcase .car the bank only recognizes that this case contains the family property Mrs. Victorine DUBOIS and see my photo attachments and leave you phone number of my doctor when needed phone:
+44 744 725 7025

BANK CAPITAL OF BENIN (SECURITY DIVISION)
C / 335 11 Avenue Jean Paule II Street of the three banks,
COTONOU REPUBLIC OF BENIN
WEST AFRICA.
TEL: +229 63-46-98-58

Email: capitalbankbenin@financier.com or benincapitalbank@gmail.com

.................... .............................. .......... ..................... .............. .... TEXT ................ ..
To Mr. PATRICK AFFATON Director CAPITAL BANK BENIN
Just as the beneficiary of Madame Victorine DUBOIS French nationality goods with Passport No. O5CK16324 resident currently LONDON she holds a safe guarding your institution; the secret intelligence of his chest are:


Holder Safe: Mrs Victorine DUBOIS
Number of Vault: BM212298
secret security code: NENIBBI20041
Contained Trunk: Case BLACK
Contained of the case: Of Family
Other information:
NVA / XX2203
Bank Code: 01011
Date Trunk: January 26, 2007 In addition I wish you send me the briefcase expressively through the agency TOP CHRONO TRANSPORT BENIN of my address below.

NAME: .............................. .................
NAME: ............................. ...........
ADDRESS :............................. .........
AGE: .......................... ...................... .
OCCUPATION: ................... ...............
COUNTRY: ............................. ...................
PHONE:.................... ...............
Your passport or ID or your identity card or number.

Respectfully yours


Photos of elderly woman in hospital not posted per our photo guidelines.

Phone:
+22963469858
Note: This telephone number is most likely a Benin number. Specific information on this number range is not available. This might mean that this particular telephone number does not exist. Should this be incorrect, be sure to notify us.
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 85590
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm


Return to Scammer 419 emails.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 144 guests