Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

richardcody.18@hotmail.com richardcody7@outlook.com

Post up any 419 emails you received. All persons/companies depicted in these emails are either fictitious or have had their identities copied/stolen by the scammers. Emails posted by staff are received unsolicited to their "catcher" accounts.

richardcody.18@hotmail.com richardcody7@outlook.com

Unread postby CaptU4ik » Fri Jun 17, 2016 12:14 pm

From: Richard Cody <richardcody.18@hotmail.com>
Subject: DRINGEND
Date: Fri, 17 Jun 2016 10:33:31 +0000

Hallo Freund,

Mein Name ist Herr Richard Cody ich mit einer der führenden Banken hier in London, UK arbeiten. Ich würde benötigen, um Ihre Zustimmung an Sie als nächsten Angehörigen unserer späten Kunden zu präsentieren, die während des 11. März 2011 Erdbeben-Katastrophe in Japan gestorben. Er war ein reicher Geschäftsmann, der £38.000.000,00 (achtunddreißig Millionen britische Pfund) in unserer Bank hinterlegt. Er starb ohne nächsten Angehörigen registriert, wie er lange war geschieden und hatte kein Kind.

Ich war sein Konto Offizier und habe in meinem Besitz alle erforderlichen Unterlagen Sie als seine Nutznießer nächsten Angehörigen zu präsentieren. Ich kontaktierte Sie, weil Sie gleichen Namen Identität mit unserer späten Client und kann perfekt passen als nächsten Angehörigen, wir können zusammenarbeiten, diesen Fonds zu erreichen. Bitte hören Sie, das ist real und geht in Banken auf der ganzen Welt ohne Menschen zu kennen. Lassen Sie uns diese Gelegenheit nutzen, weil es nicht immer kommt.

Viele Kunden öffnen private Konten bei verschiedenen Banken ohne das Wissen ihrer Familien und wenn sie sterben, wird dieses Geld an die Bank verloren, es sei denn, jemand Anspruch kommt. Dies ist, wie viele Bankdirektoren so viel Geld stumm zu machen. Auf Ihrer Bestätigung dieser Nachricht und zeigt Ihr Interesse werde ich Ihnen mehr Details liefern.

Bitte bemühen Sie mich mit der folgenden zur Verfügung zu stellen, damit wir in Details zu diskutieren:

1) Handy-Nummern.
2) Vollständiger Name.
3) Kontaktadresse und Beruf.

Ich dringend hoffen, Ihre Antwort zu bekommen, so bald wie möglich durch meine private E-Mail: (richardcody7@outlook.com).

Dein,

Herr Richard Cody.

Translated from the German :

Hello friend,
My name is Mr. Richard Cody, I work with one of the leading banks here in London, UK. I would need to present your consent to present you as the next of kin of our late client who died in 2011 earthquake disaster in Japan during the 11 March. He was a wealthy businessman who deposited £ 38,000,000.00 (thirty-eight million British pounds) in our bank. He died without immediate family registered as it was long divorced and had no child.
I was his account officer and have all the necessary documents to present in my possession as his beneficiary next of kin. I contacted you because you same name identity with our late client and can fit perfectly as next of kin, we can work together to achieve this fund. Please listen, that's real and going without knowing people in banks around the world. Let us use this opportunity, because it does not always come.

Many clients open private accounts at different banks without the knowledge of their families, and when they die, this money will be lost to the bank, unless someone comes to claim. This is how many bank managers to make as much money in silence. On your confirmation of this message and showing your interest I will provide you with more details.

Please try to provide me with the following available so that we can discuss in details:
1) cell phone numbers.
2) Full name.
3) Contact address and occupation.
I hope desperately to get your answer as soon as possible through my private e-mail: ( richardcody7@outlook.com ).

Your,

Mr. Richard Cody.
User avatar
CaptU4ik
Supreme survivor
 
Posts: 659
Joined: Mon May 30, 2016 12:36 am

Return to Scammer 419 emails.

Who is online

Users browsing this forum: firefly, Google Adsense [Bot] and 295 guests