Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

dianashatia@gmail.com

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

dianashatia@gmail.com

Unread postby Big Al » Fri Dec 10, 2021 10:16 am

Hey, wie ist eigentlich dein richtiger Name? Wie läuft es bei dir so? Ich hoffe, dir geht es gut.
Bitte werde meine verspätet Antwort nicht als Desinteresse an Dir oder Deiner Persönlichkeit. Umgekehrt. Ich habe leider viel zu spät Deine Nachricht bemerkt. Bin würde Dich sehr gerne kennenlernen.
Was soll ich über mich erzählen? Ich bin 40, Unverheiratet, keine Kinder. Ich bin Nichtraucher. Ich wohne in Russland.. Aber meine letzten Beziehungen nicht gut gelaufen sind. Deshalb habe ich suche keine Mann aus Russland. Aber ich spreche Deutsch. Ich suche eine Mann aus Deutschland oder aus einem anderen Land. Ich denke dass die Distanz nicht entscheidend ist, wenn man sich liebt. Was suchst du denn? Freundschaft? Sex? Feste Partnerschaft?
So jetzt weist du schon ein wenig. ich muss sagen jetzt in diesem Augenblick bin ich ein wenig nervös. Versuche die richtigen Text zu finden, in der Hoffnung das du mir wieder schreibst. Ich würde gerne mehr von Dir erfahren. Ich hab auch noch ein paar Bilder von mir angehängt, ich hoffe, es gefällt dir. Wenn wir uns Fotografie schicken, können wir uns besser kennen lernen. Schickst Du mir ein Bild?
Bitte schreibe mir an meine Mailadresse: dianashatia@gmail.com
Warte auf Antwort von Dir.
Liebste Grüße Diana


Hey, what's your real name anyway? How are you doing? I hope you are doing well.
Please do not take my late answer as a disinterest in you or your personality. Vice versa. Unfortunately, I noticed your message far too late. I would love to get to know you.
What should I tell about myself? I'm 40, unmarried, no children. I dont smoke. I live in Russia .. But my recent relationships have not gone well. That's why I'm not looking for a man from Russia. But i speak german. I am looking for a man from Germany or from another country. I don't think distance is important when you are in love. What are you looking for? Friendship? Sex? Firm partnership?
So now you already know a little. I have to say right now I'm a little nervous. Try to find the right text in the hope that you will write to me again. I would like to know more from you. I've also attached a few pictures of myself, I hope you like it. If we send ourselves photography, we can get to know each other better. Can you send me a picture?
Please write to me at myemail address:dianashatia@gmail.com
Wait for an answer from you.
Best regards Diana

Header:

Return-Path: <miraclereeherjyz@mail.com>
Received: from [45.138.4.110] ([45.138.4.110]) by web-mail.mail.com (3c-app-mailcom-lxa04.server.lan [10.76.45.5])
Message-ID: <trinity-6c19535c-1422-430d-be16-85e111fbc9a9-1636755952349@3c-app-mailcom-lxa04>
From: Miracle Reeher <miraclereeherjyz@mail.com>
Subject: Ich hoffe die Kommunikation fuhrt dazu das wir viel kommunizieren warden
Date: Fri, 12 Nov 2021 23:25:52 +0100


Orig IP: 45.138.4.110 | Orig ISP: Anton Mamaev | City: n/a | Country: Russian Federation

Image

Gallery: https://scamsurvivors.com/piwigo/index. ... egory/3192
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 85790
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

dianashatia@gmail.com

Unread postby Big Al » Fri Dec 10, 2021 10:18 am

Guten Tag, wie ist eigentlich dein richtiger Name? Wie gehts dir denn so? Ich hoffe Du hattest einen angenehmen Tag!?
Bitte werde meine überfällig Erwiderung nicht als Desinteresse an Dir oder Deiner Person. Umgekehrt. Ich habe leider viel zu spät Deine Nachricht bemerkt. Gerne würde ich mich total sehr freuen dich kennenzulernen.
Wo fange ich an. Ich bin 40 J, Ich war noch nie verheiratet, keine Kinder. Ich bin Nichtraucher. wohne in Russland.. Aber meine letzten Beziehungen nicht gut gelaufen sind. Deshalb habe ich suche keine Partner aus Russland. Aber ich spreche Deutsch. Ich suche eine Partner aus Deutschland oder aus einem anderen Land. Ich denke dass die Distanz nicht entscheidend ist, wenn man sich liebt. Was suchst du denn? Freundschaft? Sex? Feste Partnerschaft?
So jetzt weist du schon ein wenig. ich muss sagen jetzt in diesem Zeitpunkt bin ich ein wenig nervös. Versuche die richtigen Text zu finden, in der Hoffnung das du mir wieder schreibst. Erzähl doch mal ein bisschen von Dir, würde mich freuen. Ich schicke Dir auch ein paar Bilder von mir. Wenn wir uns Foto schicken, können wir uns besser kennen lernen. Schickst Du mir ein Photographie?
Bitte schreibe mir an diese Adresse: dianashatia@gmail.com
Warte auf Antwort von Dir.
Ganz liebe Grüße Diana


Hello, what's your real name? How are you? I hope you had a pleasant day !?
Please do not turn my overdue reply as a disinterest in you or your person. Vice versa. Unfortunately, I noticed your message far too late. I would love to get to know you very much.
Where do I start. I'm 40 years old, I've never been married, no kids. I dont smoke. live in russia .. but my recent relationships have not gone well. Therefore I am not looking for a partner from Russia. But i speak german. I am looking for a partner from Germany or from another country. I don't think distance is important when you are in love. What are you looking for? Friendship? Sex? Firm partnership?
So now you already know a little. I have to say at this point in time I'm a little nervous. Try to find the right text in the hope that you will write to me again. Tell me a little bit about yourself, I would be happy. I will also send you a few pictures of myself. If we send each other photos, we can get to know each other better. Will you send me a photograph?
Please write to me at this address:dianashatia@gmail.com
Wait for an answer from you.
Greetings from Diana

Header:

Return-Path: <NicodemuShackf@mail.com>
Received: from [45.132.51.128] ([45.132.51.128]) by web-mail.mail.com (3c-app-mailcom-lxa16.server.lan
Message-ID: <trinity-feb34e2f-dd2e-4e9b-b2d8-f52a9921f8fb-1636834130802@3c-app-mailcom-lxa16>
From: Nicodemus Shackford <NicodemuShackf@mail.com>
Subject: Hey Honig, wo du so lange
Date: Sat, 13 Nov 2021 21:08:50 +0100


Orig IP: 45.132.51.128 | Orig ISP: | City: Kazan | Country: Russian Federation

Image
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 85790
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

dianashatia@gmail.com

Unread postby Big Al » Fri Dec 10, 2021 10:20 am

Hey, wie ist eigentlich dein richtiger Name? Wie geht es dir? Ich hoffe Du hattest einen angenehmen Tag!?
Bitte werde meine verspätet Antwort nicht als Desinteresse an Dir oder Deiner Person. Umgekehrt. Ich habe leider viel zu spät Deine Nachricht bemerkt. Nun wüsste ich gern mehr von Dir und würde Dich näher kennenlernen wollen.
Was soll ich über mich erzählen? Ich bin 40 J, Unverheiratet, keine Kinder. Ich bin Nichtraucher. aus Russland.. Aber meine letzten Beziehungen nicht gut gelaufen sind. Deshalb habe ich suche keine Partner aus Russland. Aber ich spreche Deutsch. Ich suche eine Mann aus Deutschland oder aus einem anderen Land. Ich denke dass die Abstand nicht entscheidend ist, wenn man sich liebt. Was suchst du denn? Freundschaft? Sex? Feste Partnerschaft?
So jetzt weist du schon ein wenig. ich muss sagen jetzt in diesem Moment bin ich ein wenig nervös. Versuche die richtigen Wörter zu finden, in der Hoffnung das du mir wieder schreibst. Ich würde gerne mehr von Dir erfahren. Hier erst einmal ein paar Bilder. Wenn wir uns Foto schicken, können wir uns besser kennen lernen. Schickst Du mir ein Fotos?
Bitte schreibe mir an meine Mailadresse: dianashatia@gmail.com
freue mich auf deine Nachricht.
Liebste Grüße Diana


Hey, what's your real name anyway? How are you? I hope you had a pleasant day !?
Please do not take my late answer as a disinterest in you or your person. Vice versa. Unfortunately, I noticed your message far too late. Now I would like to know more about you and would like to get to know you better.
What should I tell about myself? I am 40 years old, unmarried, no children. I dont smoke. from Russia .. But my recent relationships have not gone well. Therefore I am not looking for a partner from Russia. But i speak german. I am looking for a man from Germany or from another country. I think that the distance is not important when you love each other. What are you looking for? Friendship? Sex? Firm partnership?
So now you already know a little. I have to say right now I'm a little nervous. Try to find the right words in the hope that you will text me again. I would like to know more from you. First of all, here are a few pictures. If we send each other photos, we can get to know each other better. Will you send me a photo?
Please write to me at myemail address:dianashatia@gmail.com
I'm looking forward to your message.
Best regards Diana

Header:

Return-Path: <NilCapist@mail.com>
Received: from [45.132.207.33] ([45.132.207.33]) by web-mail.mail.com (3c-app-mailcom-lxa15.server.lan
Message-ID: <trinity-8be759ee-24c8-48d9-a578-712d211d54ef-1636887050818@3c-app-mailcom-lxa15>
From: Niles Capistran <NilCapist@mail.com>
Subject: Ich Wunsche Ihnen einen schonen Tag
Date: Sun, 14 Nov 2021 11:50:50 +0100


Orig IP: 45.132.207.33 | Orig ISP: Contabo Gmbh | City: Berlin | Country: Germany

Image
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 85790
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm


Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 176 guests