Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

kseniyanowaka@gmail.com

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

kseniyanowaka@gmail.com

Unread postby Big Al » Thu Dec 09, 2021 5:52 pm

Hallo! ;)
Wie geht es dir?
Ich bin glucklich dich im Weltweiten Spinngewebe zu begrussen.
Die bekanntschaften im Internet fur mich etwas neu, aber bin ich fertig es zu erproben.
Noch einsam bist wenn uber dich einsam, so ware ich sehr froh ist ist glucklich, wenn wir haben konnten hatten den verkehr mit dir gefuhrt.
Ich die frau, die die genugend langen jahre gewohnt hat, fast das halbe jahrhundert.
Zur zeit mir sechsundvierzig der jahre.
Ich begegnete vieles in die Leben sah gewohnt und war verheiratet.
Aber, unglucklicherweise, war die ehe fur mich erfolgreich nicht und jetzt blieb ich in der vollen einsamkeit.
Ich suche frei den mann, der es der lebensgefahrtin fehlt, sowie der weiblichen warme und die sorgen.
Ich fehle auf der suche nach dem menschen, der am partner, damit auf die spaziergange und zu erholen zu geniesen, sich fur die natur zu begeistern.
Sehr kompliziert, einsam als die erwachsene frau zu sein.
Du erzahlen du kannst uber mich grosser zu erkennen, wenn dir.
Wenn du dich frei der mann und befindest suchst du der ernsten beziehungen, so warte ich auf den brief von dir.
Bitte schreibe mir an meine Mailadresse: kseniyanowaka@gmail.com
Ich werde meine fotos fur dich.
Du kannst mich und zu verstehen, fur sich zu folgern, ob ob wenn bei dir das interesse fur mich.
Mit den herzlichen Grusen, Kseniya.


Hello! ;)
How are you?
I am happy to see you in the worldwide cobweb.
Acquaintances on the Internet are something new to me, but I am ready to try it out.
Still lonely if you are lonely, I would be very happy is happy if we could have had intercourse with you.
I am the woman who has lived for long enough years, almost half a century.
Currently I am forty-six years.
I've seen a lot in life and been married.
But, unfortunately, the marriage was not successful for me and now I was left in complete loneliness.
I am freely looking for the man who is missing the life-threatening woman, as well as the female warmth and worries.
I am absent in search of the person, the partner to enjoy with that on walks and to have a rest, to be enthusiastic about the nature.
Very complicated to be lonely as the grown woman.
You tell you can tell about me greater when yours.
If you are free the man and you are looking for serious relationships, I wait for the letter from you.
Please write to me at my email address: kseniyanowaka@gmail.com
I will make my photos for you.
You can understand me and to deduce for yourself whether if you care for me.
With warm greetings, Kseniya.

Header:

Return-Path: <ThreVac@mail.com>
Received: from [45.138.4.110] ([45.138.4.110]) by web-mail.mail.com (3c-app-mailcom-lxa10.server.lan
Message-ID: <trinity-8437fa32-cd3e-4e1a-9eab-bbd7a787f87e-1636660111713@3c-app-mailcom-lxa10>
From: Thresa Vacca <ThreVac@mail.com>
Subject: Ein Hallo an dich an diesem wunderschonen Tag
Date: Thu, 11 Nov 2021 20:48:31 +0100


Orig IP: 45.138.4.110 | Orig ISP: Anton Mamaev | City: n/a | Country: Russian Federation

Image

Gallery: https://scamsurvivors.com/piwigo/index. ... egory/3190
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 85565
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 78 guests