Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

Scammers abusing stolen photos of Katarina P

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

Scammers abusing stolen photos of Katarina P

Unread postby Big Al » Wed Dec 08, 2021 4:31 pm

Guten Morgen!
Wie ist das Leben?? Ich bin auf der Suche nach im Internet einen Partner, um einen Lebenspartner zu finden. Jetzt bin ich sechsunddreißig Jahre alt.
Ich bin ein attraktives und sorgsames Mädchen... Ich möchte einen ernsthaften Partner finden, mit dem ich dieses wunderbare Leben teilen kann...
Ich brauche einen Person für dieses lange Leben. Wenn Sie das sind und Sie das Gefühl, dass wir zueinander passen, dann freue ich mich über Ihren Brief...
Ich hoffe, das ist dies genau die Begegnung, nach der wir uns so lange gewünscht haben.. Immerhin geschehen Wunder in der Welt...
Bitte beantworten nur, wenn Sie es wirklich ernst Absichten haben.. Ich will nicht meine und die anderer Leute Zeit vergeblich!
Ich freue mich auf Ihr Photographie, vergessen Sie nicht anzuhängen! Elena !


Good Morning!
How is life?? I am looking for a partner on the internet to find a life partner. I'm thirty-six years old now.
I am an attractive and caring girl ... I want to find a serious partner with whom I can share this wonderful life ...
I need a person for this long life. If that is you and you feel that we are a good match, then I look forward to your letter ...
I hope this is exactly the encounter we have wished for for so long .. After all, miracles happen in the world ...
Please only answer if you have really serious intentions .. I do not want mine and other people's time in vain!
I'm looking forward to your photograph, don't forget to attach it! Elena!

Header:

Return-Path: <dam3lena85@ylimail.xyz>
Received: from [85.203.22.79] (helo=85.203.22.79) by s405632 with esmtpsa
From: Unbezahlbar <dam3lena85@ylimail.xyz>
Subject: Hallo, lieber Fremder!!
Reply-To: Bescheiden < dam3lena85@gmail.com >
Date: Mon, 18 Oct 2021 10:13:01 +0300


Orig IP: 85.203.22.79 | Orig ISP: Uk-2 Limited | City: Minsk | Country: Belarus

Image

Gallery: https://scamsurvivors.com/piwigo/index. ... egory/3177
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 84948
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

lenau1344@gmail.com

Unread postby Big Al » Thu Dec 09, 2021 4:52 pm

Hallo, lieber Fremder!! Wie ist das Leben?? Ich bin auf der Suche nach im Internet einen Mann, um einen würdigen Lebenspartner zu finden.. Alter sechsunddreißig Jahre alt.. Ich bin ein attraktives , fürsorgliches Person! Ich möchte einen interessanten Person finden, mit dem ich dieses wunderbare Leben führen können! Ich träume von einen Person für dieses lange Leben... Wenn Sie das sind und Sie das Gefühl, dass wir ein gutes Paar sein werden, dann freue ich mich über Ihren Brief.. Vielleicht ist dies genau das Treffen, nach der wir uns so lange gewünscht haben.. Ich glaube, dass passieren Wunder ... Ich habe eine Bitte, antworten Sie nur, wenn Sie ernst Absichten haben! Ich möchte nicht meine und die anderer Leute Zeit umsonst verschwenden... Ich werde auch warten auf Ihr Photographie, vergessen Sie nicht anzuhängen. Lena


Hello dear stranger !! How is life?? I am looking on the internet for a man to find a worthy life partner .. Age thirty six years old .. I am an attractive, caring person! I want to find an interesting person with whom I can lead this wonderful life! I dream of one person for this long life ... If that is you and you feel that we will be a good couple, then I look forward to your letter .. Perhaps this is exactly the meeting after which we will meet have wished for a long time .. I believe that miracles happen ... I have a request, answer only if you have serious intentions! I don't want to waste mine and other people's time in vain ... I'll be waiting for your photograph too, don't forget to attach it. Lena

Header:

Return-Path: <lenau1344@ylimail.xyz>
Received: from [45.135.187.28] (helo=45.135.187.28) by s405632 with esmtpsa
From: Anstand <lenau1344@ylimail.xyz>
Subject: Hallo!
Reply-To: Faszinierend <lenau1344@gmail.com>
Date: Wed, 10 Nov 2021 09:06:26 +0300


Orig IP: 45.135.187.28 | Orig ISP: Security Firewall Ltd | City: n/a | Country: Netherlands

Image
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 84948
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

ceert.len@gmail.com

Unread postby Big Al » Fri Dec 10, 2021 1:54 pm

Hallo!!
Wie geht's?!? Ich bin auf der Suche nach im Internet einen Partner, um einen potentiellen Lebenspartner kennenzulernen! Jetzt bin ich sechsunddrei?ig Jahre alt..
Ich bin ein junges und energisches Frau! Ich traume davon, einen interessanten Partner finden, mit dem ich dieses wundervolle Leben fuhren kann.
Ich suche einen Mann fur dieses lange Leben.. Wenn Sie das sind und Sie das Gefuhl, dass wir ein gutes Paar sein werden, dann freue ich mich uber Ihren Brief.
Es kann sich herausstellen, dass ist dies genau die Begegnung, nach der wir unser ganzes Leben lang gesucht haben.. Immerhin geschehen Wunder in der Welt.. Bitte schreiben Sie mir nur, wenn Sie es wirklich ernste Absichten haben... Ich werde nicht meine und deine Zeit umsonst verschwenden...
Ich warte auf Ihr Photo, vergessen Sie nicht , es dem Brief beizufugen! Elena


Hi!!
How are you?!? I am looking for a partner on the internet to get to know a potential life partner! Now I'm thirty-six years old ..
I am a young and energetic woman! I dream of finding an interesting partner with whom I can lead this wonderful life.
I am looking for a man for this long life .. If that is you and you have the feeling that we will be a good couple, then I look forward to receiving your letter.
It may turn out to be exactly the encounter we've been looking for all our lives .. After all, miracles happen in the world .. Please only write to me if you have really serious intentions ... I won't wasting my and your time in vain ...
I'm waiting for your photo, don't forget to enclose it with the letter! Elena

Header:

Return-Path: <ceert.len@ylimail.xyz>
Received: from [45.135.187.28] (helo=45.135.187.28) by s405632 with esmtpsa
From: Die meisten <ceert.len@ylimail.xyz>
Subject: Servus!!
Reply-To: Verfuhrerisch <ceert.len@gmail.com>
Date: Tue, 30 Nov 2021 12:47:03 +0300


Orig IP: 45.135.187.28 | Orig ISP: Security Firewall Ltd | City: n/a | Country: Netherlands

Image
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 84948
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

ceert.len@gmail.com

Unread postby Big Al » Fri Dec 10, 2021 1:57 pm

Guten Abend!
Wie geht's?!? Ich bin auf der Suche nach im Internet einen Partner, um einen potentiellen Lebenspartner zu finden. Jetzt bin ich 36 Jahre alt..
Ich bin ein frohliches und fursorgliches Frau! Ich mochte einen wurdigen Person finden, mit dem ich dieses wunderbare Leben fuhren kann..
Ich traume von einen Mann fur das Leben... Wenn Sie so ein Mann sind und glauben, dass wir fureinander geeignet sind, dann freue ich mich uber Ihren Brief!
Ich hoffe, das ist dies genau die Begegnung, nach der wir uns so lange gesucht haben. Ich glaube, dass passieren manchmal Wunder in der Welt.. Ich habe eine Bitte, schreiben Sie mir nur, wenn Sie ernsthafte Absichten haben.. Ich will nicht meine und die anderer Leute Zeit vergeblich..
Ich freue mich auf Ihr Photographie, vergessen Sie nicht , es dem Brief beizufugen... Lina


Good evening!
How are you?!? I am looking for a partner on the internet to find a potential life partner. Now I am 36 years old ..
I am a happy and caring woman! I want to find someone worthy to lead this wonderful life with ..
I dream of a man for life ... If you are such a man and believe that we are suitable for each other, then I look forward to your letter!
I hope this is exactly the encounter we have been looking for so long. I believe that miracles sometimes happen in the world .. I have a request, only write to me if you have serious intentions .. I don't want mine and other people's time in vain ..
I'm looking forward to your photograph, don't forget to enclose it with the letter ... Lina

Header:

Return-Path: <ceert.len@yupii.xyz>
Received: from [45.135.187.36] (helo=45.135.187.36) by s411986.savps.ru with esmtpsa
From: Verfuhrerisch <ceert.len@yupii.xyz>
Subject: Guten Tag!!
Reply-To: Bescheiden <ceert.len@gmail.com>
Date: Fri, 3 Dec 2021 20:51:17 +0300


Orig IP: 45.135.187.36 | Orig ISP: Security Firewall Ltd | City: n/a | Country: Netherlands

Image
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 84948
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

lena.pena8535@gmail.com

Unread postby Big Al » Mon Feb 14, 2022 5:24 pm

Guten Abend!!
Wie hast du den Tag verbracht?? Ich bin auf der Suche nach im Internet einen Mann, um einen Lebenspartner kennenzulernen.. Jetzt bin ich 36 Jahre alt..
Ich bin ein attraktives und freundliches Frau... Ich möchte einen würdigen Mann finden, mit denen ich dieses wunderbare Leben führen kann...
Ich brauche einen Begleiter für das Leben... Wenn Sie das sind und denken, dass wir füreinander geeignet sind, dann freue ich mich über Ihren Brief.
Ich hoffe, das ist dies genau das Treffen, nach der wir unser ganzes Leben lang gewollt haben! Immerhin passieren manchmal Wunder in der Welt..
Bitte schreiben Sie mir nur, wenn Sie es wirklich ernst Absichten haben.. Ich werde nicht meine und die anderer Leute Zeit vergeblich...
Ich freue mich auf Ihr Photo, vergessen Sie nicht anzuhängen. Lena


Good evening!!
how did you spend the day?? I'm looking for a man on the internet to meet a life partner.. Now I'm 36 years old..
I am an attractive and kind woman... I want to find a worthy man with whom I can live this wonderful life...
I need a companion for life... If this is you and you think that we are suitable for each other, then I look forward to your letter.
I hope this is exactly the meeting we've wanted all our lives! After all, miracles sometimes happen in the world.
Please only write to me if you are really serious about it.. I won't waste my and other people's time...
I look forward to your photo, don't forget to attach it. lena

Header:

Return-Path: <lena.pena8535@yehoo.xyz>
Received: from [45.135.187.25] (helo=45.135.187.25) by s430863.savps.ru with esmtpsa
From: Sonne <lena.pena8535@yehoo.xyz>
Subject: Guten Morgen!
Reply-To: Einzigartig interessant <lena.pena8535@gmail.com>
Date: Sun, 19 Dec 2021 00:42:15 +0300


Orig IP: 45.135.187.25 | Orig ISP: Security Firewall Ltd | City: n/a | Country: Netherlands

Stolen image is already posted on Dec 10, 2021.
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 84948
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

ele85195674lo@gmail.com

Unread postby Big Al » Tue Feb 15, 2022 4:20 pm

Guten Tag!!
Wie ist das Leben?!? Ich suche im Internet einen Mann, um einen Lebenspartner zu finden... Jetzt bin ich 36 Jahre alt...
Ich bin ein attraktives , freundliches Mädchen...
Ich habe mir zum Ziel gesetzt, einen würdigen Partner finden, mit dem ich dieses wundervolle Leben führen können.
Ich suche einen Begleiter fürs Leben! Wenn Sie so ein Mann sind und glauben, dass wir füreinander geeignet sind, dann freue ich mich über Ihren Brief...
Vielleicht ist dies genau die Chance, nach der wir unser ganzes Leben lang gewartet haben! Schließlich passieren manchmal Wunder ..
Bitte schreiben Sie mir nur, wenn Sie es wirklich ernst meinen... Ich möchte nicht meine und die anderer Leute Zeit vergeblich.
Ich möchte sehen auf Ihr Fotografie, vergessen Sie nicht anzuhängen... Lena


Good day!!
How is life?!? I'm looking for a man on the internet to find a life partner... Now I'm 36 years old...
I am an attractive friendly girl...
I have set myself the goal of finding a worthy partner with whom I can live this wonderful life.
I am looking for a companion for life! If you are such a man and believe that we are suitable for each other, then I look forward to your letter...
Maybe this is exactly the chance we've been waiting for our whole lives! After all, sometimes miracles happen..
Please only write me if you are really serious... I don't want to waste my and other people's time.
I'd like to see your photo, don't forget to attach... Lena

Header:

Return-Path: <ele85195674lo@yamoo.xyz>
Received: from [45.86.203.105] (helo=45.86.203.105) by vm3117328.13ssd.had.wf with esmtpsa
From: Sonne <ele85195674lo@yamoo.xyz>
Subject: Guten Abend!
Reply-To: Bescheiden <ele85195674lo@gmail.com>
Date: Thu, 6 Jan 2022 01:36:08 +0300
Message-Id: <E1n5Esh-0002mW-3U@vm3117328.13ssd.had.wf>


Orig IP: 45.86.203.105 | Orig ISP: | City: n/a | Country: Germany

Same stolen images was posted above on Dec 8, 2021.
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 84948
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm


Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 61 guests