Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

Anna Mavaevna - Anna.Mavaevna@gmail.com

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

Anna Mavaevna - Anna.Mavaevna@gmail.com

Unread postby firefly » Tue Jan 14, 2020 7:26 pm

Email received:

Guten Morgen.
Ich schreibe einen kurzen Brief! Mein Name ist Anna. Ich bin von der Stadt in Russland.
Ich fand Informationen uber die Internet Cafe Dating.

Ich denke, dass wir fur einander recht. Sie sind in mir sehr interessiert.
Also beschloss ich, Sie E-Mail-Adresse schreiben. Schreib mir, wie alt bist du?
Obwohl das Alter fur mich spielt es keine Rolle!
Ich bin su?, aber ich bin allein und mit ernster Miene Beziehung und ein Mann fur eine Beziehung.
Wenn Sie fur eine Beziehung fur eine Frau suchen und wollen einfach nur mit mir zu spielen?
Antwort auf diese mail. Ich hoffe, dass Sie ein guter Mensch sind.
Wir freuen uns auf Ihren E-Mail-Addresse. Ich hoffe, dasswie.
Ich freue mich darauf, von Ihnen zu horen
Ich werde meinen Brief bekommen bald Es war sehr schon Ich schreibe sehr froh, dass ich Ihnen schreiben konnte schreiben zu konnen!
das ist meine E-mail Anna.Mavaevna@gmail.com !!
Anna.


/ (translation)

Good Morning.
I am writing a short letter! My name is Anna. I am from the city in Russia.
I found information about Internet Cafe Dating.

I think we're right for each other. You are very interested in me.
So I decided to write you email address. Write me how old are you
Although age doesn't matter to me!
I am cute, but I am alone and with a serious expression and a man for a relationship.
If you are looking for a relationship for a woman and just want to play with me?
Reply to this mail. I hope you are a good person.
We look forward to your email address. I hope like.
I look forward to hearing from you
I will get my letter soon It was very nice I am writing I am very happy that I could write to you!
this is my email Anna.Mavaevna@gmail.com !!
Anna.


Header:

Received: from [194.144.7.47]
Message-ID: <085ceab9b299b3bb7772c4688d0923207cc8fc@tim.it>
Reply-To: Anna <x@seznam.cz>
From: Anna <xxx@tim.it>
Subject: Wie du Wie geht es dir? / How you how are you?
Date: Sat, 11 Jan 2020 20:24:42 +0300

Originating IP: 194.144.7.47
Originating ISP: Fjarskipti Ehf
City: Reykjavík
Country of Origin: Iceland

Stolen picture received with the message:

Image
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 70956
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: Anna Mavaevna - Anna.Mavaevna@gmail.com

Unread postby firefly » Tue Jan 14, 2020 7:46 pm

Received the exact samme message and stolen picture also from:

Received: from [195.22.230.126]
Message-ID: <8d37cd9e95be6b674055e3b04481fbf7db7303ec@tim.it>
Reply-To: Olga <z@seznam.cz>
From: Olga <xxx@tim.it>
Subject: Du gefдllst mir
Date: Tue, 14 Jan 2020 16:27:19

Originating IP: 195.22.230.126
Originating ISP: Orange Moldova S.a.
City: Chisinau
Country of Origin: Moldova, Republic of
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 70956
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Anna.Affeavna@gmail.com

Unread postby firefly » Sat May 23, 2020 6:19 pm

Email received:

Hallöchen,
ich bin Anna ist mein Name.
Gerne würde ich dich näher kennenlernen Ich möchte Gerne würde ich mehr über dich erfahren.
Ich wurde in Russland geboren und zähle 36 Jahre.
Ich bin ungebundenIch möchte meinem Singleleben ein Ende setzen und suche einenbin auf der Suche nach einem Partner fürs Leben, welcher zärtlich sowie verantwortungsvoll ist mir Liebe schenkt mein Leben um Liebe bereichert aber auch Verantwortung übernehmen kann übernimmt. Ich bin eine recht einfühlsame und rücksichtsvolle Person ein recht sanftmütiger und verständnisvoller Mensch.
Ich möchte lieben und Liebe erhalten Ich wünsche mir zu lieben und geliebt zu werden zurückgeben.
Ich möchte meinen Mann Glücklich möchte ich meinen Partner machen, wann immer ich das kann ich das beeinflussen kannIch werde alles tun, um meinen Mann den Mann an meiner Seite glücklich zu machen damit mein Partner der Mann an meiner Seite glücklich ist.
In einer Partnerschaft bin ich sehr hingebungsvoll.
Zudem ist Ehrlichkeit für mich Voraussetzung einer guten Beziehung Ehrlichkeit hat für mich in einer Beziehung höchste Priorität steht für mich in einer Beziehung an oberster Stelle Die Grundvoraussetzung Das Fundament einer stabilen Partnerschaft ist für mich der ehrliche Umgang miteinander Ehrlichkeit ist für mich die Grundlage einer guten Partnerschaft.
Ebenfalls Kommunikation ist sehr wichtig von besonderer Bedeutung, denn in einer aufrichtigen Partnerschaft sollte man sich mit seinem Partner gut verständigen und austauschensprechen können. Ich hoffe, dass ich diesen Mann hier finden werde, um mit ihm zukünftig meinen Traum von einer gemeinsamen Familie zu verwirklichen eine gemeinsame Familie zu gründenein gemeinsames Leben mit Kindern aufzubauen.
Ich bin ein Familienmensch und diesen Anspruch habe ich ebenfalls an meinen Mann ich wünsche mir einen Mann, welcher das auch von sich behaupten kann den das ebenfalls zutrifft. Ich bin so neugierig und möchte mehr von dir wissen über dich wissen kann es kaum erwarten, mehr über dich zu erfahren.
Ich freue mich darauf, von dir zu lesen auf ein paar Zeilen von dir.
Ich hoffe, du freust dich über meine Nachricht und antwortest mir Über meine Worte freust du dich hoffentlich und antwortest darauf. Vielleicht bist du genau die Person, nach der der Mensch, nach dem ich suche.
So dass, meine Suche mit dir ein Ende findet ich werde hier fündig Partner fürs Leben finden, der meine Vorstellungen erfüllt. Schreiben Sie mir an diese Adresse Anna.Affeavna@gmail.com
Ich freue mich auf deine Antwort.
Wiederschauen,
Anna

/ (translation)
Hello,
i am anna is my name.
I would like to get to know you better. I would like to learn more about you.
I was born in Russia and am 36 years old.
I want to put an end to my single life and am looking for a partner for life who is tender and responsible. Love gives me life enriched by love but can also take responsibility. I am a fairly empathetic and considerate person, a fairly gentle and understanding person.
I want to love and receive love I wish to return to love and to be loved.
I want my husband happy i want to make my partner whenever i can influence i will do everything i can to make my husband happy the man by my side so that my partner is happy the man by my side
I am very dedicated in a partnership.
In addition, honesty is a prerequisite for a good relationship. For me, honesty has the highest priority in a relationship. It is the top priority for me in a relationship. The basic requirement. For me, the foundation of a stable partnership is honest dealings with each other .
Communication is also very important, because in a sincere partnership you should be able to communicate well with your partner and talk. I hope that I will find this man here to help me to realize my dream of a family together, to found a family together and to build a life together with children.
I am a family man and I also have this claim on my husband. I wish for a man who can also say the same about himself. I am so curious and want to know more about you. I can’t wait to learn more about you.
I look forward to reading from you in a few lines from you.
I hope you are happy about my message and answer me I hope you will be happy about my words and answer them. Maybe you're the person the person I'm looking for.
So that my search with you will come to an end I will find a life partner here who fulfills my ideas. Write to me at this address Anna.Affeavna@gmail.com
I am looking forward to your answer.
Goodbye
Anna


Header:

Received: from xess (217.221.157.114)
Message-ID: <a4a5edece7cc19eac937c192994d778ba843082fa2@tim.it>
Reply-To: Anna <s@mail.com>
From: Anna <xxx@tim.it>
Subject: Hi
Date: Thu, 21 May 2020 21:46:57 +0400

Originating IP: 217.221.157.114
Originating ISP: Bt Italia S.p.a.
City: Rome
Country of Origin: Italy

Stolen picture received with the message:

Image
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 70956
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe


Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests