Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

Julia - manareai@yandex.com

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

Julia - manareai@yandex.com

Unread postby firefly » Fri Nov 08, 2019 9:24 pm

Email received:

Hallo!
In welcher stadt lebst du?
Wie geht es dir?
Du mir interesse erweckt ist, und ich halte für die gute idee kennenzulernen, dich besser.
Ein paar wörter über sich. Meinen namen Julia. Ich von geburt aus Russlands. Ich hoffe, dass es nicht stark ist ruft bei dir die verlegenheit herbei. Mir 34 des jahres. Ich machte niemals früher der bekanntschaft in den Internet nicht. Aber, ich habe gewagt, sich das glück zu trenken. Ich suche einsam das mädchen und ich träume, stabil die beziehungen aufzubauen. Ich hoffe, dass wir uns umgehen werden wir werden den verkehr dich kennenlernen. Es ist mehr übrig über sich, ich werde dir schreiben, wenn du dich interessieren wirst du wirst im verkehr mit mir machen.
Erzähle. Wie deinen namen? Welches dein alter? Mir ist es wünschenswert, grösser über dich zu erkennen. Entschuldige nach meinem klein den brief um entschuldigung. Mit der ungeduld warten ich warte auf den antwortbrief mit riesig von der ungeduld. schreib mir auf diese mail manareai@yandex.com !
Einen schönen tag, Julia


/ (translation)

Hi!
In which city do you live?
How are you?
I interest you, and I think I'll meet you for the good idea, you better.
A few words about yourself. My name Julia. I am born of Russia. I hope that it is not strong brings you the embarrassment. I'm 34 years old. I never did not make acquaintance to the Internet earlier. But, I have dared to be lucky. I am looking for the girl lonely and I dream to build stable relationships. I hope we will get around we will get to know traffic. There is more left over, I will write to you, if you will be interested you will be in communication with me.
Tell. What your name? Which one is your age? It is desirable for me to know more about you. Sorry for my small apology. With the impatience I wait for the answer letter with huge impatience. write me on this mail manareai@yandex.com!
Have a nice day, Julia


Header:

Return-Path: <xxx@tim.it>
Received: from [89.255.3.247]
Message-ID: <0d7cb5e6edc6131f387dcb986ca9838faa53d19d@tim.it>
Reply-To: Julia <yvspun@mail.com>
From: Julia <xxx@tim.it>
Subject: familie
Date: Sat, 2 Nov 2019 14:29:27

Originating IP: 89.255.3.247
Originating ISP: Within Reach Group B.v.
City: Zwartsluis
Country of Origin: Netherlands

Stolen picture received with the message:

Image
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 70956
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe

Re: Julia - zelidaza@yandex.com

Unread postby firefly » Fri Nov 08, 2019 9:30 pm

Email received:

Guten tag!
Aus welchem land kommst du?
Wie geht es dir?
Du mir interesse erweckt ist, und ich denke zu erkennen, mehr freund über den freund zu erkennen.
Ein paar wörter über sich. Meinen namen Julia. Ich von geburt aus der Russischen Föderation. Ich denke, dass es nicht stark ist verwirrt dich herbei. Mir 34 des jahres. Ich machte niemals früher der bekanntschaft in soziale netzwerke nicht. Aber, ich habe gewagt, sich das glück zu trenken. Ich suche einsam das mädchen und ich träume, stabil die beziehungen aufzubauen. Ich denke, dass wir uns umgehen werden wir werden den verkehr dich kennenlernen. Es ist mehr übrig über sich, ich werde dir schreiben, wenn du dich interessieren wirst du wirst im verkehr mit mir machen.
Gib mehr informationen über sich. Wie deinen namen? Welches dein alter? Mir ist es wünschenswert, dich besser zu erkennen. Entschuldige nach meinem kurz klein den brief um entschuldigung. Ich werde deine antwort mit riesig von der ungeduld. das ist meine E-mail zelidaza@yandex.com !!!
Alles gute, Julia


/ (translation)

Good day!
From which country do you come?
How are you?
I am interested, and I think to recognize, to recognize more friend over the friend.
A few words about yourself. My name Julia. I was born in the Russian Federation. I think that it is not strong confuses you. I'm 34 years old. I never did not make acquaintance in social networks earlier. But, I have dared to be lucky. I am looking for the girl lonely and I dream to build stable relationships. I think we will get around we will get to know traffic. There is more left over, I will write to you, if you will be interested you will be in communication with me.
Give more information about yourself. Like your name? Which one is your age? I would like to see you better. Apologize for my brief small apology. I will answer with huge impatience. this is my e-mail zelidaza@yandex.com !!!
All the best, Julia


Header:

Return-Path: <xxx@tim.it>
Received: from [66.252.125.147]
Message-ID: <841c227873588d7e5da355060dd9e2eecd3189420e@tim.it>
Reply-To: Julia <rws@mail.com>
From: Julia <xxx@tim.it>
Subject: Rosa Liebe
Date: Sun, 3 Nov 2019 20:25:04

Originating IP: 66.252.125.147
Originating ISP: Consolidated Telephone Company
City: Brady
Country of Origin: United States

The stolen picture received with the message is the same as the one reported above.
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
User avatar
firefly
"Nut job" admin.
 
Posts: 70956
Joined: Sun Apr 22, 2012 12:27 am
Location: in a parallel universe


Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 53 guests