Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here or report their account as it puts others at risk!

nastiashmelandrovna@mail.com

This section deals specifically with online romance scams.

nastiashmelandrovna@mail.com

Unread postby firefly » Thu Feb 07, 2019 8:09 pm

Email:

Gruße!! Ich bin Anastasiia und ich war 36 Jahre alt.. Ich wurde geboren und lebe jetzt nicht in deiner nahe, aber ich hoffe, das ist nicht Problem!!! Ich erzähle dir ein über mich: eine fröhlich, fürsorgliche, freundlich , aufrichtig Madchen!!!! Aber bisweilen kann ich betrubt und frustriert sein. Bedauerlicherweise bin ich kein perfekt!! :)) Ich war war noch nie Ehemann und auch keine Kind. Jedoch die Anwesenheit von Kinder in dir ist kein Hindernis für unsere Kommunion!! Ich habe mehrere Hobbys: Wandern, Eislaufen, Erholung im Freien!!! Ich möchte mich treffen einen frohlicher , anständiger Mensch, der eine Liebe orientiert ist!!!! Vertrauen und gegenseitiger Respekt sind für mich eines der bedeutendsten Sache in einem Beziehung! Ich habe Hoffnung, einen Ehemann in deinem Gesicht zu finden. Ich werde mit der Hoffnung auf die e-mail warten Dies ist meine Postanschrift nastiashmelandrovna@mail.com !! Ich hoffe, dass du mich schreiben wirst!.... Anastasiia

/ (translation)
Greetings!! I'm Anastasiia and I was 36 years old .. I was born and do not live near you, but I hope that's not a problem !!! I'll tell you about myself: a cheerful, caring, kind, sincere girl !!!! But sometimes I can be sad and frustrated. Unfortunately, I'm not perfect !! :)) I have never been a husband and no child. However, the presence of children in you is no obstacle to our communion !! I have several hobbies: hiking, ice skating, outdoor recreation !!! I would like to meet a cheerful, decent man who is a love oriented !!!! Trust and mutual respect are for me one of the most important thing in a relationship! I have hope to find a husband in your face. I will wait with hope for the e-mail This is my mailing address nastiashmelandrovna@mail.com !! I hope you will write me! .... Anastasiia

Header:

Return-Path: <bertraymae@bbox.fr>
Received: from 88.212.244.164 (unknown [88.205.135.211])
Message-ID: <DCD96F3C37E3CD7EA2A7EE51056639AC@bbox.fr>
Reply-To: nastya <pqvd@seznam.cz>
From: nastya <bertraymae@bbox.fr>
Subject: Viele Greetings
Date: Thu, 7 Feb 2019 18:49:06

Originating IP: 88.205.135.211
Originating ISP: Rostelecom
City: Chelyabinsk
Country of Origin: Russian Federation

Stolen picture received with the message:

Image
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
firefly
"Nut job" admin.

shmelevanastya@mail.com

Unread postby firefly » Fri Feb 08, 2019 9:56 pm

Email:

Servus!! Mein Name ist Anastasiia und mein Alter fast 36 Jahre alt.... Ich lebe nicht in der nahe, aber ich glaube, das ist kein Schwierigkeiten bringen wird.... Ich erzähle dir ein über mich: eine frohlich, fürsorgliche, freundlich und aufrichtig Person. Jedoch mitunter kann ich stur , wehmutig sein! Bedauerlicherweise bin ich nicht perfekt!!!! :) Ich war habe keinen Ehemann , auch Ich habe keine Baby! Doch die Anwesenheit von Kinder in dir ist kein Behinderung für unsere Kommunion.. Ich genieße ein paar Hobbies: Wandern, Schlittschuhlaufen, Entspannen auf dem Land!!! Ich mochte treffen einer fröhlicher und anstandiger Mensch, die ernsthafte Beziehung orientiert ist!!!! Glaubwürdigkeit und Verstandnis sind für mich einer der bedeutendsten Sache in der liebevollen Paar! Ich hoffe, meine Liebe in deinem Gesicht zu finden. Ich werde mit Hoffnung auf die Antwort erwarten shmelevanastya@mail.com .... Ich glaube, das du mich schreiben wirst!! Anastasiia

/(translation)

Hello !! My name is Anastasiia and my age is almost 36 years old .... I do not live in the near, but I think that will not cause trouble .... I'll tell you about myself: a cheerful, caring, friendly and sincerely person. But sometimes I can be stubborn, sad! Unfortunately I am not perfect !!!! :) I was not a husband, even I have no baby! But the presence of children in you is not a hindrance to our communion .. I enjoy a few hobbies: hiking, skating, relaxing in the countryside !!! I would like to meet a cheerful and decent person who is serious relationship oriented !!!! Credibility and understanding are for me one of the most important thing in the loving couple! I hope to find my love in your face. I will wait for the answer with hope on shmelevanastya@mail.com .... I think that you will write me !! Anastasiia

Header:

Return-Path: <dalichris@bbox.fr>
Received: from 88.212.244.172 (66-252-126-91.nebnet.net [66.252.126.91])
Message-ID: <B14B02B4FD2907B4686D249B9F0A74F1@bbox.fr>
Reply-To: nastya <we@seznam.cz>
From: nastya <dalichris@bbox.fr>
Subject: Servus
Date: Fri, 8 Feb 2019 18:32:03

Originating IP: 88.212.244.172
Originating ISP: Servers.com, Inc.
Country of Origin: Russian Federation

Through:

Originating IP: 66.252.126.91
Originating ISP: Consolidated Telephone Company
City: Maxwell
Country of Origin: United States

Stolen picture used received with the message:

Image

The picture is part of a gallery reported online since 2014 for being used in romance scams.
Help yourself by helping others - report your scammer here.
Google can be your best friend;use it if you have doubts about someone met online. If someone met online only asks for money, no matter what reason, it´s 100% scam.
viewtopic.php?f=11&t=26504
Image
firefly
"Nut job" admin.

Return to Romance scams.