Bon après-midi!!!
Comment allez-vous? J'espère que vous avez une superbe journée.. Je suis de bonne humeur et j'ai décidé de vous envoyer vous une envoyer à envoyer.. Je vous ai aimé mieux vous connaître, est-ce que ça va ?
Suggérons que nous échangeons des images - cela sera intéressant... Je m'appelle Assel et moi Je suis très heureux de vous rencontrer! Commençons par ça partager des photos et ensuite je vous en dirai plus sur mes passe-temps.
J'attends ta lettre sur mon email: denicedelacy@gmail.com
Je pense que ce sera un bon début de notre connaissance .. Bonjour et à bientôt!! J'attends de votre réponse!!!
/ (Google translate)
Good afternoon!!!
How are you? I hope you are having a great day.. I am in a good mood and I decided to send you a message to send.. I enjoyed getting to know you better, are you okay?
Let's suggest that we exchange pictures - it will be interesting... My name is Assel and I am very glad to meet you! Let's start by sharing pictures and then I will tell you more about my hobbies.
I am waiting for your letter on my email: denicedelacy@gmail.com
I think this will be a good start to our acquaintance.. Hello and see you soon!! I am waiting for your answer!!!
Header:
Return-Path: <griffinyour9318@hotmail.com>
From: Tromp Angus <griffinyour9318@hotmail.com>
Subject: gâteau
Date: Sun, 6 Oct 2024 13:56:28 +0000
Message-ID: <AS1PR10MB5315740E95B7EE804206A9D7A67C2@AS1PR10MB5315.EURPRD10.PROD.OUTLOOK.COM>
Stolen picture received with the message:
Gallery: https://scamsurvivors.com/piwigo/index. ... egory/4367