Advert.

Do NOT tell your scammer he is posted here, or report their accounts as it puts others at risk!

miraclelisaa@gmail.com

This section deals specifically with online romance scams. The images used by the scammers are stolen from innocent people, usually from their social media pages.

miraclelisaa@gmail.com

Unread postby Big Al » Sun Apr 21, 2024 4:50 pm

wie laufen die Geschäfte mein neu Freund. Wir leben im 21. Jahrhundert und Entfernungen konnen uberwunden werden. Hast du Interesse meine Bekanntschaft zu machen? Ich wurde sagen, dass ich das Leben liebe. Ich bin redselig und entdecke gerne neues. Ich bin sportlich sehr aktiv, erhole mich aber auch gerne. Ich habe einen sehr gesunden Lebensstil. Einen Flirt suche ich nicht, sondern einen festen Partner. Es ware mir eine Freude, dich kennenzulernen. Ich bin auf der Suche nach einer großen Liebe. Moglicherweise bist du mein Mann furs Leben! Suchst du auch nach einer festen Beziehung, nach einer Frau, die sich fur dich interessiert? Das wurde mich freuen. Mein Name ist Olha, Ich lebe in der Ukraine, ich bin 32 Jahre alt.


How is business going, my new friend. We live in the 21st century and distances can be overcome. Are you interested in getting to know me? I would say that I love life. I am talkative and like to discover new things. I am very active in sports, but I also like to relax. I have a very healthy lifestyle. I'm not looking for a flirt, I'm looking for a steady partner. It was a pleasure to meet you. I am looking for a great love. You may be my man for life! Are you also looking for a committed relationship, for a woman who is interested in you? That would make me happy. My name is Olha, I live in Ukraine, I am 32 years old.

Header:

Return-Path: <ense1034554@tarbia.tn>
Received: from DU5PR01MB10461.eurprd01.prod.exchangelabs.com ([fe80::fab0:93a5:4cab:65f6]) by
Message-ID: <8722f05baed1e8e384bef75ca80fb5bebadc98d0@tarbia.tn>
Reply-To: Olgy <miraclelisaa@gmail.com>
From: Olgy <ense1034554@tarbia.tn>
Subject: mein neu freund.
Date: Thu, 18 Apr 2024 10:56:25 +0300


Image

Image

Gallery: https://scamsurvivors.com/piwigo/index. ... egory/4169
"Look for the lies."
Being Blackmailed? Go here and do this first: https://blackmailscams.com/
The information you supply can help others from becoming Victims.
Image
User avatar
Big Al
"Little pee nut" admin.
 
Posts: 86033
Joined: Fri Apr 27, 2012 10:48 pm

Return to Romance scams.

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 40 guests